Szukaj na tym blogu

wtorek, 23 października 2012

Sos Arrabiata [Biedronka] 5901886019504

Rozochocony coraz bardziej przekonującymi smakowo produktami z Biedronki skusiłem się na sosy pomidorowe sygnowane logo Aspiro. Cena wynosiła 3,99, jakoś tak Biedra była na fali wznoszącej, ostrożność osłabiona i trzy słoiki wylądowały w koszyku. Dwa o smaku arabiata - pikantne i jeden basiliana (jeszcze nie dane mi było).
po otwarciu słoika ani śladu kawałków pomidorów

po przełożeniu zawartości do rondelka też raczej nie


W smaku sos jest lekko pikantny (zasługa chili i czosnku) i pomidorowy. Po skonsumowaniu dopiero czuć "palenie na podniebienie". Ale bez przesady.
Na talerzu rzucają się zbyt wyraźne kawałki pomidorów. Preferuję bardziej spójną konsystencję. Zasadniczo pozytywnie, ale kawałki pomidorów odstające od całej reszty odbierają punkcik w pozytywnym odbiorze całości.
na talerzu, nawet pośród makaronu, pomidory już raczej nie mają się gdzie ukryć. Sos gdzieś zniknął.


Kolor sosu określiłbym na krwistoczerwony, adekwatny do pikanterii odkładającej się na podniebieniu.
Reasumując, nie jest źle, ale rewelacyjnie też nie. Gdyby nie te kawałki pomidorów, to odbiór byłby znacznie lepszy, zwłaszcza że w smaku jest ok. A jedynie rozgryzane pomidory burzą harmonię pomiędzy śliniankami.


Ocena 6,5/10, Cena 3,99 zł, dostępne okresowo w Biedronce (przy okazji oferty śródziemnomorskiej, czy jak to się zwie). Producent Agros Nova.

Plusy:
- zgrabnie skomponowany smak (chili, czosnek)

Minusy:
- te nieszczęsne nierozdrobnione pomidory

Konkludując, są inne, smaczniejsze sosy, np. z lidla - combino. Ten poleciłbym tym, którzy preferują bardziej pikantne doznania i nie przeszkadzają kawałki pomidorów.


Kod kreskowy 5901886019504


1 komentarz:

  1. Zachęciłeś mnie do zakupu, chociaż dla mnie kawałki pomidorów będą pewnie zaletą niż wadą. lubię "nieprzememłane" pomidorki w sosie :) Mam nadzieję, że w mojej Biedronce to się jeszcze gdzieś ostało.
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń